Bloggen begravs..

Ja, som de flesta redan vet så har jag lämnat jungeln och flyttat hem till de svenska skogarna igen.
Pengabristen och längtan efter den svenska julmaten blev för stor. Nejdå, men jag hade min skäl även om pengabristen var den stora faktorn till att det blev en vit jul trots allt. Det kanske låter rätt tragiskt. Men jag ångrar ingenting - varken att jag for dit eller åkte hem. Enda missen var väl att åka hem när det är som kallast hemma.

Så ja.. Nu när jag är hemma igen så ser jag ingen anledning till att den här bloggen ska rulla vidare. Anledningen till att jag startade den var för att man skulle kunna få en möjlighet att läsa vad vi pysslade med på andra sidan jordklotet.
Ser liksom ingen anledning till att föra en dagbok över vad som händer hemma i Sverige.
Jag tänker inte be de som gör det om ursäkt heller. Jag anser att det inte finns en enda glutta nyhetsvärde i en blogg från Hudiksvall. "idag har jag varit i skolan. Sen åkte jag hem gjorde läxorna, kollade på tv och gick och la mig igen. Ps, jag är kär i en kille men han är inte kär i mig. vad ska jag göra?"  är väl ungefär vad man oftast får läsa.

Så att den här bloggen gör sin sista del ikväll. Om jag inte åker och reser igen det vill säga, för då finns det mycket som talar för att den tas upp igen. Men idag är det begravning för kaloudis.blogg.se

Om man blickar tillbaka till tiden down under så har det varit en oförglömlig tid. Underbara stunder jag nog alltid kommer att minnas med glädje. Men nu är det över och jag hoppas självklart att jag kommer stå ut ännu en vinter här hemma.

God Jul och gott nytt år.
Viva la vida
kalou


Kommentarer
Postat av: tove

tack så mycket alex! :D

2009-04-09 @ 14:45:05
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0