Grekisk bragd i Italien!

Till att börja med är det jättekul att det är så många som läser och skriver kommentarer! Men jag har inte lyckats tagit reda på hur jag ska svara på de så att ni ser svaren utan att behöva gå in på min blogg och "chansa" på att jag skulle ha svarat!

Man brukar säga att man inte inser vad man hade förän man förlorade det. Jag var väldigt nära att åka hem, hade till och med packat min väska. Nu ser det ut som en orkan i den igen. Det jag förösker komma fram till är att jag var så nära att göra ett misstag här -  att åka hem. Det är så varmt och skönt här. Även om det regnar en del ändå. Jag har inte varit på stranden på bra många dagar och badat. Jag får nöja mig med att duscha på hostelet. Ska träffa en kille i northfreo imorn angående ett jobb. Sen blir det jobb lör-sön i disken på Mile bakary.

Det är även ett "Scandinavia-party" på hostelet på lördagkväll. Eftersom det är ett back to schoolparty här så har Voughan gjort om vårt kära skandinaviska party till ett back to school scandinavia party.. ja jag tänker då inte klä ut mig till något i den stilen utan håller mig till min Håkan Mild utstyrlsel som jag har planerat sedan lappen om festen kom upp!
Det gäller bara att hitta en flint peruk med lite blont hår. Sen är min förklädnad fulländad!

Jag måste passa på att hylla lite saker som är mycket bättre här än hemma.
  • Gasspisen! Går mycket fortare och det är nästa omöjligt att glömma den på med tanke på att man ser gasen!
  • Värmen, herregud! fan det är uppemot 30 här i skuggan på dagaran. Även om det "bara" varit runt 25 en längre tid!
Kommer inte på så mycket mer just nu, haha! Men det finns bra många bra saker hemma som man inte kan göra här. Se på Champions League till exempel!! Måste gå upp klockan halv 5 om man ska se på det. Men nu har vi inget Internet på hostelet som bekant så det blir praktiskt taget omöjligt att kolla på det.

Men eftersom alla vet att grekerna är störst bäst och starkast väljer jag att hylla vårt kära Panathinaikos som slog Inter, jaa det Inter som Zlatan spelar med borta igårkväll med 0-1 på San Siro! HOH!!!

Ha det bra och på återhörande igen!

Viva la vida
kalou


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle gärna byta bort kalla sverige mot en varm strand ! =)

greker är väll alltid störst bäst och starkast eller?

2008-11-30 @ 22:05:02
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0