Stranden, snö & franska horor!

Börjar bli en tradition att skriva lite om helgerna, mycket  på grund av att de flesta har ett jobb under veckorna och därav är ganska upptagen. Fredagen var ganska lugn i sig. Mestadels softning på hostelet. Ingen bil denna helg. Den var inte riktigt färdigservad.

Lördagen var mer händelserik. Efter en mycket dålig vädervecka, om inte urusel så bjöd lördagen på strålande sol och värme igen! Jag, Dosan och Petter åkte tillsammas med lite hostelfolk till South beach och badade solade och degade.
Stannade där i några timmar. Tog Caten (gratisbussen) tillbaka till hostelet bytte om för lite parkfotboll mot ett gäng australiensare som vann en jämn kamp med 6-5 efter golden goal. Slutade illa för Jens som har en befarad bruten tå igen..

Klockan närmar sig 20.30 och jag är maxat överladdad eftersom United rest till London för att möta Arsenal.
Arsenal ställde upp med 4 fransmän i backlinjen och en viss Samir Nasri som avgjorde matchen med sina 2 mål.. därav franska horor i rubriken! Det hade inte med att göra att någon satt på någon fransyska - fan heller!
Min kväll var förstörd och jag gick tillbaka till hostelet och la mig och sov. Förbannad som jag var!

Men idag ni, har vi åkt skridskor, haha! Det var fan riktigt kul! Jag, Petter, Dosan, Olle och ett gäng från hostelet tog oss till Cockburn för lite skridskor. Åkte i en dryg timme. Jin Woo Park (han på bilden) behövde lite extra hjälp eftersom han inte hade åkt så mycket grillor förut!

Tänker på er hemma! Ha det bra och på återhörande!
viva la vida
alex

   

Kommentarer
Postat av: simon

även nevilles knä var inblandat i ett mål!

2008-11-09 @ 13:50:05
Postat av: Alina

Hoppas du får en fin dag! :)

2008-11-09 @ 13:53:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej! allt bra me dig idag?

Gå gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar:) ha en kanon söndag:)

2008-11-09 @ 13:54:51
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är väl tur att vi har tränat på Glysis och Skolbyns oplogade skridskobana sen du var tre eller nåt...



Rart att du hjälper den vinglige Bambi!!



Morf tycker att du är suverän att skriva :-) Han hälsar!! Tror inte han vet hur man kommenterar här om jag ska vara ärlig...¨



Miss you!!

Mam

2008-11-20 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0