klurigt läge

Hej hej där hemma i kalla Sverige. Anledningen till dålig upptadering från min sida är för att ägaren av hostelet har satt en säkerhetskod på det trådlösa nätverket så vi kan inte använda det längre. Har därför tagit oss till ett internetcafé där man kan ta med sin egen dator och surfa så länge batteriet håller -  om man köper något ätbart dvs.

Idag ska bilen vara klirrad och Jens, Tor, Petter och förmodligen jag om jag får flyttar ut i bilen istället. Sigge och Olle behåller sina sängar inne på hostelet. Fick även tillbaka kameran häromdagen också. Eller ja, det var en helt ny så forhoppningsvis dyker det upp en och annan bild igen!

Jag har inte lyckats klirrat något fast jobb än, jobbar lite strödagar då och då. Börjar känna att pengarna inte räcker till längre.
Mycket därför jag flyttar ut i bilen också trots mostånd från de andra. Måste sparas en del medan jag gör några seriösa försök att lösa jobbdelen.

Det finns inte så mycket att skriva förtillfället heller.. dagarna går. Julen närmar sig med stormsteg hemma. (det märks inte precis här) Jo jag kan berätta att vi var på Ikea för någon dag sen med tanke på att dosan blev så jävla kaviarsugen!
Jag inhandlade en julmust, en påse ahlgrens bilar, en singolla och ett par daim. Tor lastade på med 3 tuber kalles!

Shajan, Gustav! Fan saknar er grabbar! Vi ses snart, lita på mig!
Sköt om er där hemma och på återhörande

nu ska jag bara hitta en passande bild för det här inlägget... jag vet att det är slarvigt gjort men aja..

Viva la vida
kalou

Kommentarer
Postat av: babyGsus

Härliga bud. "Vi ses snart, lita på mig" Är det en gammal hemkomst på g bosse ? ;)

2008-11-23 @ 21:06:47
Postat av: Sverre

Saknar dej med;) haha

2008-11-26 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0