Bra jobbat Bosse

Jaa, den här bilden ni ser längst ner är den sista ni ser från mig på ett bra tag tyvärr.. (beror på hur lång tid det tar att skicka hem den, laga den och sedan få den hitskickad)
Anledningen till det är ju att lyckades ha sönder min kamera under en brottningsmatch med en tysk tjej inför cirka 30 personer i publiken igårkväll.. Hon sitter föresten 5 meter ifrån mig just nu och småskrattar åt mig för det var väl ingen smärtfri brottningsmatch precis.. Min rygg är alldeles uppskrapad på ett ställe och ett blodigt finger blev resultatet för mig, + att kameran gick sönder som sagt och att jag måste skämmas inför varenda människa jag träffar här. "haha, alex how are you today?"

Skitkul, bra jobbat Bosse.

Men förhoppningsvis går det smärtfritt och jag får tillbaka min kamera hel och fin om 2-3 veckor med lite tur.
Imorn är det förövrigt "Beerfest" här på hostelet och givetvis är det tysk utklädnad som gäller. Så imorn blir det till att gå på stan och leta kläder!

Nog om mina bravader i Fremantle. Ses, hörs!

Viva la vida
Kaloudis


Kommentarer
Postat av: Sean

Pinsamt Alex! Jag skämms!

2008-10-11 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0