Deg

Degar är ungefär vad vi gör på dagarna. Bortsätt från igår då vi var på ett zoo i Perth och kollade på en del olika sortes djur.
Var faktiskt skönt att komma ifrån Fremantle lite och göra något annat än att bara hänga här. Det är inte så stort här, ungefär 15.000-25.000 invånare just i Fremantle.

Petter, Jens och Olle klädde upp sig fint idag och åkte på visningar på 2 hus. Ett låg i Fremantle och det andra några få pendeltågsstationer ifrån oss. Båda har sina för och nackdelar givetvis så det ska bli intressant att se om vi lyckas knyta åt oss något av de och i så fall flytta in där så fort som möjligt.

Medan de tre var och kollade på hus gick jag, Tor och Sigge på stan och handlade lite mat. Jag fick något ryck och köpte köttfärs som jag sedan gjorde den godaste köttfärssåsen jag någonsin smakat iaf. Sjukt nöjd med mitt egna verk måste jag passa på att tala om.

Vädret här är inte så bra hitills,  inte alls som jag trodde. Det regnar lite då och då men det är, för de som inte vet vår här nu så värmen kommer närmare i november-december när ni där hemma har det som kallast!

Ha det så bra hemma och på återhörande.
viva la vida/kaloudis


Kommentarer
Postat av: Sean

Man kan ju misstolka den här bilden om man inte känner människorna känns det som. typ att Jens är Personlig assistent åt 2 som inte är riktit pysykiskt utvecklade.

2008-10-02 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0