Soccer

Tjena!

Fotbollshelgen är fulländad! inatt kikade jag på Rovers-United, 0-2.. united spelade ut rovers fullständigt. Matchen slutade vid 02.30 lokal tid.
Dagen idag fortsatte med en tidig frukost vid cirka 09-00 sen bar det av mot Perth för parkfotboll mot annat folk som uppenbarligen samlas varje söndag för att lira. Det var inte precis någon klass på spelarna ska jag tala om.
Vi lirade i 3 lag, Vi representerade Europa, vi 6 alltså plus en britt, en holländare och en estländare (alla bor här på vårt hostel) vi ställdes mot ett lag som bara bestod av japaner och ett som bara bestod av koreaner, troligtvis bara sydkoreaner..
det var rikigt skoj att lira trots mitt ömma knä.

Efter det åkte vi hem, åt en stabil lunch som bestod av pasta med biffar och en maffig greksallad. Sen somnade jag vid 16.15 och vaknade vid 20.00

Senare under kvällen bestämde sig Jensa för att dra på en bar och se Man City-Liverpool, men baren stängde samma tid som matchen skulle börja så vi gick hem och kikade på min dator i hallen och det lockade storpublik, hela 6 stycken såg matchen. Nytt publikrekord, det tidigare låg på 1 när jag kollade natten innan! Liverpool vände 0-2 till 3-2 så Jensa fick sig ett litet lyckarus!

nu spelar dom "Lost" på radion, det speglar väl lite hur jag känner mig just nu.

viva la vida
kaloudis
Lagfoto Europa + lite blandat asiatiskt

Kommentarer
Postat av: Sean

vart är det kurdiska laget då?:P

2008-10-05 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0