Wow vilken helg!!

Det var ett tag sedan jag skrev lite om hur det går för oss här nere. Men der beror helt på att det har hänt så mkt skrämmande saker den senaste tiden. Jag har tex lyckats med att rädda en 2-årng från att drunka på en strand, jag råkade knuffa en tjej ner från balkongen så hon bröt handleden sen sköt jag Vaughan (ägaren av vandrarhemmet) med en baseboll rakt i huvudet..

Okej, allt jag nyss nämnde var givetvis inte sant. Riktigt så spännande har vi inte.
Det som har hänt sedan sist jag hörde av mig var den sprakande "beerfesten" som ni säkert redan har sett bilder ifrån på alexkaloudis.bilddagboken.se (ledsen för smygreklamen för min egna sida..) Den var förövrigt väldigt trevlig och mkt underhållande.
I helgen gjorde vi väl inte så mkt mer, kollade på första halvlek av Sveriges match mot Portugal, fan Elmander, hur många chanser ska man behöva för att avgöra en match??

Igår (måndag 13/10) skrev vi ut lite CVs och startade att söka jobb och jag skickade även hem min kamera.

Men idag ni, var det 32 grader i skuggan här. Det var ganska skönt.. lagomt varmt, *blink*
Sen skulle vi grilla i Cottesloe men jag James, Jens, Max och 2 schweizare gick vilse eftersom vi inte fick plats i Voughans bil så vi tog pendeln, gick vilse i 1 ½ timme innan vi tillslut hittade parken där alla de andra satt.. skavsår fick jag på köpet med tanke på att jag gick i flipflops!
På vägen hem kommer det fram en kille och frågar om vi vill hjälpa honom eftersom hans granne har inbrott. Petter, Tor och Olle springer dit men tjuven har lyckats fly. (detta är faktiskt sant)

Nu sitter jag bara på vandrarhemet och njuter lite. Caroline (hon som jag brottades med när kameran gick sönder är ganska snäll trots allt) Gick med på att skjutsa oss till stranden där Olle, Sigge, Jensa och Pettar ska snorkla. (Jag och Tor hann inte skriva upp oss) Så nu får vi också följa med eftersom hon var så snäll och ställde upp. Plus att vi fick låna Chris (världens skönaste korean) hans snorkelutrustning, så imorn ska vi få snorkla lite! Katching!!!

Fan nu ska jag spela FM eller något.

Viva la vida
kaloudis


Kommentarer
Postat av: Johanna

Rädda en 2 åring från att drunka? :O

Det var inte illa, bra gjort där :)

2008-10-21 @ 21:21:44
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rädda en 2 åring från att drunka? :O

Det var inte illa, bra gjort där :)

2008-10-21 @ 21:21:54
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0