ångest, eller?

Yes, äntligen dags att åka.. nej vänta nu, ska jag åka idag?? Ja du ska åka idag. Det känns sjukt att ska jag behöva börja bloggen med att skriva en klyscha.. "Oj vad tiden går fort!"
En ny fas i mitt liv startar om ungefär 2 dygn då vi har landat i Perth, Australien -  om allt går som det ska dvs.
Jag vet egentligen inte vad jag skriva för vettigt just för tillfället. Känns redan som om jag "trampar vatten" som en viss kjella brukar säga under hösten 2004. För de som inte förstår vad det innebär så är det iaf inget positivt. Det beror ju dock helt på vad man är intresserad av att läsa också förstås.

Nu är det meningen att den här bloggen ska fungera som en liten dagbok/resedabok för vår nya fas - vårt nya liv. Liverapportering från Australien direkt i din dator *Blink*

Ett av mina mål med den här resan är att slippa snö 2009, (skämt å sido) jag menar det vore ju sjukt om vi kommer hem i maj och det fortfarande ligger snö på backen. Dock är inget omöjligt i Sverige längre känns det som.
Förväntningar på resan i sig är relativt stora. Ungefär lika stora som Australiens landsyta. Vilket, för de som kan lite geografi borde var skyhöga.

Men det är något som fattas känns det som. Jag kan inte svara exakt vad det är men skulle jag behöva uttala mig just nu så känns det som att en viss Sean inte skulle göra någon skada över ett fortsätt påverkande över mitt liv. Det är nog en av de främsta pusselbitarna som jag kommer sakna mest tillsammans med en Carlos Vela i sitt livs form - dock inte längre på PES.

viva la vida /kaloudis

Kommentarer
Postat av: Birro

Fan vad grande asså.

2008-09-26 @ 09:43:54
Postat av: Sean

Haha skön du är. Staden kommer vara tom utan en grekisk bror. Men du kommer ha det bra, el vänta vi tar om det, Du kommer ha det förjävla bra där nere. Ta vara på tiden å blogga så mkt du bara kan, vore ju ett pluss i kanten om du kunde få med lite bilder lite ibland oxo. Sköt om dejj Costas så hörs vi mer!



Oroa dejj inte för Farbror hybris. Jag tar hand om honom här hemma :P

2008-09-27 @ 01:10:11
Postat av: Hemulen

Du lär ju iaf få lite kött på benen så att säga! ... Hur går det där borta?

... Jag insåg just att du är typ 13 timmar framför mig... eller 11 bakom.. Alltså sover du när jag är vaken och tvärt om! Om du nu sover alls vill säga.

Ha det bra iaf!

2008-10-19 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0